Consumer Love Creation
ФІЛОСОФІЯ ДЕПАРТАМЕНТУ
Філософія департаменту CLC (Consumer Love Creation) – навчати, надихати, пояснювати та моделювати нові ситуації споживання і звички покупців. Ми створюємо любов на всіх етапах роботи з продуктом МХП – від моменту створення й комунікації про нього аж до етапу, як споживачі готують чи їдять наші продукти і чи зручно їх зберігати в холодильнику або утилізувати упаковку.
Команда департаменту CLC концентрується на потребах споживача, адже саме споживач перебуває у центрі всього, що ми робимо. Ми знайомимося зі споживачем і вивчаємо його потреби, тож можемо створювати унікальні та доступні бренди, які він полюбить.
Ми знаємо, що завоювати любов – це важка праця. Тому наші дії спрямовані на постійний контакт зі споживачем: ми його розуміємо, цінуємо та залучаємо через різні активності, тим самим закріплюючи любов.
СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ
КОМАНДА

Соломія Приходько, керівниця відділу координації звернень споживачів
В МХП я прийшла майже 3 роки тому звичайним спеціалістом, а вже зараз я керівниця групи інформаційної лінії. Саме в цій компанії мені дозволили реалізувати всі свої бажання й амбіції, зробити підтримку клієнтів такою, про яку можна лише мріяти. Ми робимо все, щоб клієнт був щасливим, і, здається, нам це вдається – 99% клієнтів оцінили нас на найвищий бал.
Якщо хтось запитає, завдяки чому це все, то відповідь буде простою: перше – крута команда, друге – крутий керівник, який вірить в наші ідеї, третє – віра в те, що робиш. Тому я переконана, що МХП – світ можливостей для сильних, сміливих і крутих, світ щасливих людей!
