Customer Business Development
ФІЛОСОФІЯ ДИРЕКЦІЇ
«Ми партнери, а не постачальники!» – саме так визначає девіз дирекції його директор Дмитро Морозов.
Філософія дирекції та компанії загалом – не просто продавати, а вирішувати потреби клієнта. В центрі нашої уваги – партнер і кінцевий споживач, який купує наш товар у партнера.
Ми спілкуємося з партнером, аналізуємо його підприємницьку діяльність, детально вивчаємо його запит і пропонуємо потрібну саме йому продукцію та рішення, які зроблять його бізнес більш успішним. Що б ми не робили і який би продукт не створювали, у центрі уваги для нас завжди інтереси й потреби нашого клієнта. Наше завдання – прийти до партнера з пропозиціями, які будуть йому цікаві та драйвитимуть його бізнес.
СТРУКТУРА ДИРЕКЦІЇ

КОМАНДА

Дмитро Морозов, керівник дирекції Customer Business Development
Працює в МХП з 2020 року. Прийшов на посаду керівника управління по роботі з франчайзі й уже через рік став директором департаменту.
Перед цим працював на керівних посадах у компанії Procter&Gamble, зокрема як Team Leader. Дмитро має значний досвід роботи в FMCG індустрії, роботи з клієнтами та дистриб’юторами, а також у сфері стратегічного маркетингу.

Дмитро Тимохін, керівник управління по роботі з дистриб’юторами
Я маю досвід в управлінні бізнесу партнерської ритейл-мережі та торговельною командою, працював у компаніях-лідерах галузі з м’ясопереробки та фінансових інституціях. В МХП брав участь у проєктах, пов’язаних з реновацією партнерської мережі та підвищенням ефективності внутрішніх бізнес-процесів.
Для мене найбільшою та ключовою цінністю МХП є люди! Всі управлінські процеси будуються на винятковій довірі між співробітниками, незалежно від займаної посади. Важливо, що тут професійне зростання доступне кожному. Головне – бажання та виконання амбіційних цілей.

Віталій Загородній, керівник відділу продажів в каналі франчайзинг
Я прийшов у МХП як торговий представник і пройшов шлях до керівника напряму продажів у франчайзинговому каналі. За понад 10 років мав досвід у всіх ключових каналах збуту: відкривав разом з партнерами Мʼясомаркети, будував партнерства з національними мережами, розвивав клієнтський бізнес.
МХП дав мені більше, ніж просто карʼєру, – тут я зрозумів, як продажі перетворюються на партнерство і як можна впливати на великі зміни.

Оксана Борнак, керівниця управління трейд-маркетингу та розвитку категорій
Мій досвід в FMCG – це понад 19 років у продажах, дистрибуції, побудові бізнес-процесів і розвитку команд. До МХП працювала консультанткою з розвитку бізнесу, відповідала за стратегічне планування, ефективність бюджетів та кросфункціональну взаємодію. В МХП я вже пройшла шлях від керівниці управління торговими мережами до керівниці управління трейд-маркетингу та розвитку категорій.
Один із проєктів, яким я пишаюся і який мала повноваження втілювати разом з командою управління торговими мережами – це Food Art Summit, що передбачає побудову стратегічного партнерства з торговими мережами. Це один з прикладів того, що в МХП ти маєш повноваження й ресурси для реалізації амбітних проєктів, а компанія робить ставку на твій потенціал, інвестуючи в розвиток і навчання. Мене надихає команда, здатна досягати найамбітніших цілей, а також можливість постійно зростати й ділитися своєю експертизою.

Сергій Мусієнко, керівник управління по роботі з торговими мережами
До МХП я мав досвід роботи у великих міжнародних та українських компаніях. В березні 2024 року приєднався до команди МХП, і вже у червні 2025 отримав підвищення до керівника каналу Модерн Трейд. Така динаміка стала можливою завдяки великій кількості можливостей у компанії, фокусу та наполегливій роботі над реалізацією інноваційних підходів.
В МХП я найбільше ціную підприємницький дух та швидкість прийняття рішень. У роботі департаменту для мене ключовою є філософія customer business development – коли ми займаємося не просто транзакційними продажами, а розвитком бізнесу клієнтів. Для мене МХП – це місце, де ідеї швидко перетворюються на результати, а команда завжди готова підтримати у досягненні амбітних цілей.

Олександра Петухова, фахівчиня зі збуту по роботі з мережами
Стажування в МХП стало для мене точкою великого росту. Спочатку було страшно від масштабу компанії, але підтримка колег і керівника допомогли швидко адаптуватися. Вже через пів року я презентувала новинки партнерам у Харкові, а також лідувала проєкт Trade Fund Management System, в рамках якого я навчала людей.
Компанія МХП показала мені, що там, де складно, – там розвиток. Я навчилася брати відповідальність, проявляти ініціативу й відчувати себе частиною великої команди. Тут є можливість пробувати нове, вчитися та реально впливати на результат.